اجاره ویلا ییلاقی در شیخ موسی بابل

(تعداد بازدید: 5185)   مازندران ,  بابل ,  شیخ موسی  کد اقامتگاه: 202036 50+ 50+ نفر شب
شروع از  1500000

801000 تومان

ویلا ییلاقی در روستای شیخ موسی، شهرستان بابل واقع شده است. این اقامتگاه با فاصله 70 کیلومتری از شیرگاه و 68 کیلومتری از بابل در زمینی به مساحت 300 متر و زیربنای 75 مترمربع بصورت یک ساختمان 1 طبقه بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 10 گردشگر را دارد.
اجاره این ویلا بصورت دربست در اختیار گردشگران قرار می گیرد که شامل اتاق پذیرایی (20 مترمربع)، 1 اتاق خواب (12 مترمربع) که بصورت تخت خواب و کف خواب می باشد، تراس (12 مترمربع)، آشپزخانه با امکانات، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشد.
نشستن در تراس دلگشای این اقامت گاه و لمس نسیم خنک صبحگاهی، با چشم انداز بی نظیری که رو به کوه و جنگل های سرسبز دارد فرصت مناسبی را فراهم می‌نماید تا دغدغه و نگرانی‌های خود را به فراموشی سپرده و آرامش را ذره ذره به روح و جانتان تزریق نمایید. فاصله اقامتگاه تا سوپرمارکت 100 متر و نانوایی 300 متر می باشد.
از جاذبه های اطراف اقامتگاه می توان به جنگل (چند قدمی اقامتگاه)، آبشار شیخ موسی (2 کیلومتر)، آبشار کیجابور (5.5 کیلومتر)، آبشار کتو (5.5 کیلومتر) و آبشار یخار (6 کیلومتر) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو

• تعداد خردسال
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 10 نفر

ویلا شامل اتاق پذیرایی (تلویزیون)، 1 اتاق خواب (1 تخت دبل و سرویس کف خواب)، تراس، آشپزخانه با امکانات آشپزی، سیستم گرمایشی بخاری شومینه و بخاری برقی و بدلیل موقعیت جغرافیایی فاقد سیستم سرمایشی. سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی

دیدگاه کاربران

2 دیدگاه ثبت شده است

مختار (رزرو کننده) اقامت در مرداد 1402 06 مرداد 1402
بعضی وقتها چون یک نظر می بینی و فکر می کنی از روی خصومت نوشته شده، میگی جای قشنگیه حیفه و عکساش به نظر خوب میان و برای یک شب که اشکالی نداره و شاید بیارزه!
هنوز خارج نشدیم از اقامتگاه بنویسم که چیزی از قلم نیفته. ویوی اقامتگاه خوبه و این تنها نکته ی مثبت هست بعد از پاسخگویی زیبای میزبان که شما را با وعده به نیم ساعت و یک ساعت بعد از لغو رزرو منصرف کرده باشد. اینجا آب نداشت و میزبان از بعد از ظهر تا غروب ما رو دست به سر گذاشت تا شب که آب اومد و صبح هم آب دوباره رفت و میزبان با جواب اینکه پیگیری می کنم و نیم ساعت دیگه درست میشه، دروغ روز قبل را بدون تغییر تحویل ما داد. اطراف اقامتگاه پر از آشغال بود و ما چون خسته بودیم و نیاز به استراحت داشتیم، کنسل نکردیم.
خلاصه اینکه شما فریب نخورید!
معماری و منظره:3 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:2 از 5

وضعیت نظافت:2 از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:1 از 5

(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به مختار 06 مرداد 1402
سلام بازم ببخشید شرمنده روزی که رزرو کردید گفتم اب کم هست خوتان دیدید که شلوق بود و اب کم. شما رفتید خونه دیگر ببینید ولی دیدید که اب نبود نگرفتید و آمدید شما.

رامین (رزرو کننده) اقامت در اردیبهشت 1402 22 اردیبهشت 1402
نمیدونم چطور بگم از این اقامتگاه از من به همه دوستان که فصد سفر دارن این مورد را بیخیال بشین اولا که اون چیزی که تو توضیحات نوشته شده نیست چون هیچ دیدگاهی هم نداشت ولی خانمم چون اطلاع نداشت این اقامتگاه را رزرو کرد. میزبان که اصلا معلوم نبود کجا بود ما فقط دائم زنگ میزدبم برای ادرس یا برای دریافت کلید پارکینگ که نداره ماشین باید تو جاده بزنی لب پرتگاه تلویزیون که نداشت سرویس بهداشتی اب نداشت بوی تعفن فاضلاب میداد ما تا این موارد دیدیم به میزبانگ زنگ زدیم ایشون ادرس برادرشو داد که که 500 متر جلوتر به اسم اقامتگاه الماس بود معرفی کرد کا ما رفتیم برای رفتن از این ملک پله هایی وحشت ناک که رفت و امد بسیار سخت بود برای ما که سالمند هم همراهمون بود
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:5 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5

(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به رامین ذبیحی 24 اردیبهشت 1402
چی بگم بهت بگو ما سالمند داشتم نمی تونن پله بلابرن وانجا کوه پردتکا هم داره عکس خونم ببینی میفهمی توکه چهار مسن داری اولین باره میری اینجورجا تحقیق کن کوه بخاطرهوای خشک که داره اصلا بوی بد نمیده دستشویی دوتا داره توی خونه رابستیم برای زمستان هست ودستشویی حیاط بود تلویزیون هم داره اما کوه انتن نداریم ازماهواره استفاده میشود دروغ نگین با اعتبار دیگران بازی نکنین اگه جای رامعرفی کردیم ونصف قیمت گرفتیم بخاطر این بودکه مسن داشتی تو هم حقوق بگیر دروغ دولتی هستی